2012. december 31., hétfő

Schwarzkopf Palette Mousse Color



Már egy ideje szemeztem ezzel a hajfestékkel, mert a használata több, mint 1xűnek tűnt. Miután jó 10 évig magam szőkítettem a hajam, elősorban a Garnier Belle Color tartós hajfestékével, egy időre szüneteltetnem kellett. (az okokat lásd: "Dauer és festés - miért ne együtt! bejegyzésemben) Ezt a festéket a magyar honlapon sajnos nem találtam...Ekkor derült ki, h mennyire besötétedett az anno eredetileg sötétszőke hajam. Gyak. egészen sötét barna lett. Ugyan volt, akinek tetszett az új hajszinem, a zömének mégis az volt a véleménye -többek között nekem magamnak is- h a világosabb áranyalok alapból jobban állnak. Ezért döntöttem úgy, h a megtartott pihenő után újra világosítok a hajamon. Egy hirtelen ötlettől vezérelve vettem meg a Tesco-ban 1119Ft-ért a Schwarzkopf Palette Mousse Color 800-as, világosszőke festékét. Ich habe schon seit einer Weile überlegt diese Haarfarbe zu probieren, weil ihre Benützung extrem 1fach aussieht. Nachdem ich gut 10 Jahre lang meine Haare selbst, meistens mit der Farbe Garnier Belle Color blondiert habe, musste ich eine Pause einlegen. (Die Gründe siehe in meinem Beitrag: Dauerwelle und Farbe - wieso nicht zusammen!) Erst jetzt stellte sich heraus, wie wahnsinnig dunkel meine eins dunkelblonde Haare geworden sind. Richtig dunkelbraun. Es gab zwar manche, die die neue Haarfarbe cool gefunden haben, aber die meisten - u.a. ich selbst- haben die Meinung vertreten, dass mir die helleren Nuancen viel besser stehen. Deswegen habe ich mich entschieden, nach der Pause wieder blond zu werden. Meine spontane Entscheidung fiel auf die Schwarzkopf Palette Mousse Color 800 hellblonde Farbe.




A Garnier-től középszőkét használtam, a Schwarzkopf-tól világosszőkét vettem. A fotókon is jól látszik, h a Schwarzkopf világosabb. Azért vettem ezt, mert az utolsó képen bemutatott várható eredmény alapján ez lett volna kb. uaz a szőke, amim előtte volt. Hát nem lett...A használata rendkívűl 1xrű és gyors volt. Nem kellett ecsetelgetnem, nem terítettem be vele az egész fürdőszobát meg magamat is :-), ráadásul nem bűzlött úgy, mint a klasszikus hajfestékek. Lehet, h pont ez volt a baj, a hiányó kémiai anyag? Finom epres illata volt, ami engem -sokakkal ellentétben- nem émelyített. 30 perc eleteltével lemostam, megszárítottam és gyak. nem lehetett látni semmit. De úgy egyáltalán semmi változást. Eléggé kiakadtam, h ezért adtam ki pénzt. Csak a 3-ik napon mondták, h látszik, h világosabb lett a hajam, de csak 1 szolíd árnyalattal...Talán a 2000-es ultra szőkét kellett volna vennem, nem tudom. Mindenesetre ez a festék nem úgy viselkedik, mint a krémhajfestékek és lehet, h por állaga miatt nem tud olyan erőlteljes hatást produkálni. Teljesen még nem írtam le, de egyenlőre eléggé megrémít, h sszuperszőkét kellenne felkennem... Von Garnier habe ich immer Mittelblond benutzt, von Schwarzkopf habe ich Hellblond gekauft. Man sieht an den Photos, dass letztere heller ist. Deswegen habe ich die genommen, weil am letzten Bild werden die wahrscheinliche Ergebnisse gezeigt, und dort ist diese Hellblonde die gleiche wie bei der anderen Farbe die Mittelblonde. Nun, davon wurde nichts...Die Benutzung war unglaublich leicht und schnell. Ich musste nicht ewig herum pinseln, wobei ich meistens das ganze Bad und auch mich selbst oft anpatze. Außerdem stank es nicht, wie die klassischen Farben. Vielleicht war genau das das Problem? Zu wenig Chemie drin? Es roch fein nach Erdbeere, wovon vielen übel wird, mir aber nicht. Nach 30 Min. habe ich ausgespült und geföhnt, und nichts. Man konnte praktisch überhaupt keine Änderung merken. Ich war wütend, dass ich für so etwas Geld ausgegeben habe. Nur am 3.Tag wurde mir gesagt, dass man es jetzt ein wenig merken kann, dass meine Haare eine schwache Nuance heller geworden sind. Vielleicht hätte ich die 2000 Ultrablonde kaufen müssen, ich weiß es nicht. Diese Haarfarbe wirkt auf jeden Fall nicht so, wie die Crémefarben und es kann sein, dass sie wegen dem Pulver Konsistenz nicht so eine starke Wirkung erzielen kann. Ganz habe ich sie noch nicht abgeschrieben, aber es schreckt mich gewaltig, dass ich eine Super Blonde Farbe verwenden müsste...

És íme a "világosszőke" eredmény. Most őszintén: Szerintetek szőke?  Und nun das "hellblonde" Ergebnis. Mal ehrlich: Findet Ihr das hier blond?


2 megjegyzés:

  1. Hátttőőő ... ez nem szőke, szerintem. Mégcsak világosszőkének sem lehet nevezni. Ez, bizony barna. Megnéztem a 2000-es ultra szőkét, amit linkeltél. Eléggé rémisztő, főleg abban a tudatban, hogy nem hidrogén fehér akarsz lenni ... :/

    Boldog új évet! :)

    VálaszTörlés
  2. Azt tudom, h egyes szintablak szerint meg az en sotetbarna, eredet hajam is sotetszokenek volt katwgorizalva, de ez a kep szerint szinnek sem felel meg. :(

    VálaszTörlés

Szia! Köszi, h kommentálsz:-)
Hey! Danke, dass Du komentierst:-)